20 november, 2008

The Big Day!!!

Oh herremin gud vilken dag vi har haft!! Denna dag kommer jag leva på länge.... det vill jag lova er!

Går upp ur sängen kl 05.45 o skuttar in i Dsuchen, o fräschar till mig... när jag kommer ur duschen sitter alla i Moahs säng, o försöker vakna till! Vi gör oss klara o eftersom inte jag fick vara sminkad idag så gick det ganska fort att bli klar.. men kl 07.00 bär det iväg mot storstaden! Vill inte avslöja vad vi har gjort där utan kan bara säga att det va en underbar dag! Med massor med skratt o barnen va så duktiga o jag är jättestolt av de! Alla tre! KL 17.00 va vi hemma igen, trötta o utmatta efter en fullspäckad dag! Återkommer lägra fram vad jag har styrt med.. jag LOVAR ni lär inte missa det.. håll utkik!!! hehe :)

Imorgon har jag en del att fixa med.. Henka fyller "GABB"= Gubbe, på söndag så jag ska fixa lite med hans present... hehe Du kan ALDRIG gissa vad det är gubben.... na na na bobo... haha
På lördag är det fest här.. VÄLKOMMNA alla som känner fört!!!

På söndag får vi hem Baggelito, o då får vi se hur ManneLito reagrear... Hoppas inte han blir sjuk igen men är det så att han blir det då VET vi att det är Bageera han reagerar mot... Vi får la se hur det blir!!!

Nej nu ska jag ha lite TorsdagKväll... Är så trött sedan imorse... eller nej jag ska Ringa Sandra!! heheh

Love Svala!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar