27 november, 2008

När solen sveper sig genom ....

Nu så är det dags för Kör igen.. Vi missade förra veckan eftersom vi va i storstaden på hemliga uppdrag! Men idag ska vi gå, är tydligen sista för i år, o sedan är det uppvisning på Lördag i kyrkan! Kul kul!!

Henka står i duschen nu o jag ska hoppa in där snart o sedan åka till Maxi o media Markt o inhandla lite saker...

Igår va vi nere på stan o kliptte flickorna... Tänke lägga upp lite bilder sen så får ni se...JAg tyckte de blev fina iallafall!! heh

Igår va jag o rockade loss på Black Horn, o fan vad kul jag hade.. ganska mycket folk va det för en gång skull... men det vore dock roligare om det kom mer folk man känner.. Snäääälllla kom dit nästa Onsdag!!?? jorå sååååaatteeee

I helgen ska jag jobba natt med Karin.. gissa vad vi ska göra då... se MAMMA MIA!!! aaaaaaaaaaaaaaaaaw jag längtar!!!

nej nu är det dags för mig att hoppa in i showern....

Vink Vink!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar