28 november, 2008

Det blåser Storm på MaxiHuset!!!

Igår så Öppnade ju CUBUS på MaxiHUset.. wiiiie.. jag va ju tvungen att åka dit, vet ni varför.. jo det är så här att jag var på Stan o köpte en JulKlänning till Moah men det fanns ju inte då I Meyahs storlek så därför va jag tvungen att åka dit, o jag åker dit men det fanns inte där heller så jag gav upp, men hittade istället ett par jackor till Moah o Meyah som ska kosta 399:- ordinarie pris men det var halva priset på de så de kostade 199:- o sedan hittade jag en fleecejacka till manne som kostade 99:- men det var det 30% rabbat så när jag ska betala så vart det SJUKT billigt... jag tyckte det verkade konstigt men jag betalade o det. Sedan tittade jag i Påsen o får se att hon inte har tagit bort larmet på Mannes tröja.. så jag går tillbaka o säger till.. oj då sa hon.. ber om ursäkt, det var inte meningen. Sedan ska jag gå igen... men tänkte att fan jag ska nog titta igen, o joråååå larmet va kvar på ena jacka, så jag fick gå tillbaka igen o säga till! HAHA Sedan när jag kom ut ifårn butiken så kollade jag på kvittot, o då vet ni.. att hon har gjort så himlans fel alltså så det finns inget liknande... hahah Det inte hon såg va att Jackorna gick in för 199:- i kassan istället för 399:- så hon tog halva priset på halva priset.. hahaha Så jag fick ena Jackan gratis o den andra för halva priset + Mannes fleece för 65 kr:- Så 2 jättefina dunjackor o en fleece för 264:- Löjligt billigt!!! men bra för mig!!

Mamma hittade Meyahs storlek på klänningen så nu blir mina barn såååå himlans fina i Jul!!! Sötiz barn!!!

Min "Nya" blogg som jag trodde jag skulle byta till funkar inte.. jag har betalat 81 kr för den o den funkar INTE!!! så nu måste jag komma på ett nytt bloggnamn innan jag ska försöka byta till egen domän.... Så förslag tar jag gärna emot!!

Nu ska jag leka med Manne...

PUSS!!!!!!!

1 kommentar: