30 oktober, 2008

Okey jag erkänner....

I lost!!! BIG TIME!!! men jag ska visa er vem jag fick möta så kanske ni kan förstå varför jag inte vann...












Men jag är lika glad för det.. för han va jätte snäll, o hans kompisar oxå... hade jätte kul den kvällen, massa goa skratt, sång o prat!! Black Horn har nog blivit det nya innestället, alltså att sjunga Kareoke är ju nåt enormt kul.... Mickis o jag på scen.. jösses ni....
O vet ni.. Andreas som han heter som jag fick möta vann ju då ett Guitar Hero spel med gitarr, o jag frågade om inte jag kunde få hans remm till gitarren för jag har ingen.. jo det fick jag!!! heheh snäll du är Andreas!!! Tack!!! Vi sa att det är 2:a Pris... på prat om andra pris så ska jag visst få hem nån belöning.. ska bli skoj o få se vad det kan va!!!! hehehe Anledningen till att jag fick möta denna enormt duktiga kille va att de andra 2 som oxå skulle vart med Banga ur.. eller tog en "Walk Over" som det så fint heter! Så det var bara han o jag kvar sen... Aja.. det var det iaf.... här kommer lite kort... syd bara att de är så mörka
Här är mitt "Pris" hehe!
Tummen Upp för bra sång!! DJ Henke...

Mickis O finalisten Anderas!

Jag o Andreas härliga gäng!

Här står vi o Tävlar!!! Paniken bara öste över mig.. jag hade INTE en chans!!! hehe

Kika gärna in på

http://www.blackhorn.se/

eller

http://www.rockkaraoke.nu/

så får ni mer information om det som händer o sker!!

På återseende...

Love Svala!

3 kommentarer:

  1. Heeeej!

    Superkul hade vi igår =) Tack för en sket rolig kväll/natt. Hoppas vi ses fler ggr!

    SvaraRadera
  2. Tjenare!

    Det var ju skitkul i onsdags :D
    Vi får ta och spela lite mer nån annan gång ;)

    Vi ses igen!

    SvaraRadera
  3. Tja grabbar!!

    Ja visst fan va det kul i Onsdags... Synd bara att Finalen blev så kort... Hade vart roligt att spela lite mer... hehe

    klart vi ska spela nån mer gång....
    Ses.. Ha det gott...

    wiiiiiiie

    SvaraRadera