28 oktober, 2008

Min Lilla LilleMan som alltid är sjuk!!

Kolla min sötis... Försöker poesera fast han är sjuk, o har varit i snart 1 månad.... I Lördags sov han hos min mamma eftersom jag hade fest här hemma, o han kräktes ner hennes lägenhet totalt... lilla stackarn... O nu har han fått feber IGEN! han har feber typ var tredje dag... blir aldrig frisk.... O hostan ger sig inte heller!!




Ilördags va det som sagt fest här hemma, o vi hade ruskigt kul.... Vi va 14 tjejer, o massa snoppisar.. hehe, Vi tjattra som små kråkor... jag tappa ut en hel dricka på golvet haha men det var bara att torka upp.. ;)
Vi hamnade på Harrys, där jag fick fylla i en lapp om VipKort...det ni... som om jag kommer att använda det... eh.. näää... så roligt är det inte på Harrys faktiskt!!! men men... kan va bra att ha ändå!!

I Söndags så vart det lugna puckar här hemma eftersom LilleMan är sjuk... o igår så gjorde jag stan osäker... vill ha lite kläder till ManneBoy till Fotograferingen imorrn, (som kanske inte blir av då eftersom han har fått feber) men kläderna jag hitta är de han har på sig på korten ovan!! Fin va??

Nu sover han gott för en stund o jag ska ta o knapra i mig frukost som jag ännu inte ätit... känner mig Yr nu..kanske ska ta o skärpa mig nu o äta frukost varjedag!!! Fy på mig...!!

Ikväll ska jag på ljusparty hos min Svärmor, ska bli trevligt!!
Imorrn Ska jag Tävl på månadsfinalen På Black Horn, Guitar Hero ni minns... kom o Heja om ni vill!!
O på Torsdag är det AMANDA JENSSEN som gäller.... wiiiiie!!

Nä mina små älsklingar.. nu är det dags att ta nåt o äta nåt.. på prat om det så köpte jag multiVitamin för hela familjen igår, jag är så trött förjämnan, så nu ska det bli ordning på mig!!!

Love Svala!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar