16 augusti, 2008

Så Oändligt Trött!!

Oh min gud vad jag är trött, skulle kunna somna nu o sova i tusen år! Är så trött!!! Skulle nån sakna mig tro..? Jo klart att barnen o min man skulle det men annars.. skulle det märkas att man va borta?Jag tänker mycket på Anna´s barn nu, snart är det 1 år sedan hon brutalt mördades av sin man som begick självmord strax efter han dödade henne! 3 små barn lämnade de efter sig, som nu bor med deras mormor. Tycker så himla synd om dom!! Hur kan man nånsin komma över en sån sorg, efter både sin mamma o pappa... minstingen var ju bara 7 år!! Mina tankar är mycket hos hennes barn nu! Hemsk tragedi!!
*******************************************

Jag kan bara säga så här.. på måndag så är det "rutin" dags här... Alla ska lägga sig tidigt o gå upp tidigt... kanske jag kommer känna mig piggare då!! Hoppas det!!! Nää jag somnar snart, vet ni det!! Igår kväll så skjutsade jag min mamma till en fest o tog med min bror hem på lite "relaxkväll" skönt.. fick besök oxå o kollade på skräckfilm.. fyyy aldrig mer!!! Hatar sånna filmer.. fattar inte varför jag utsätter mig för skräckfilmer överhuvudtaget!! nää inget mer sånt!! Sedan hämtade jag mor igen på natten.. Hon hade ju haft kul.. det är roligt, skönt för henne att komma ut lite!!!

Tidigare under dagen så träffade jag en kompis som jag inte har sett på länge o hon kommenterade att jag har gått ner jätte mycket i vikt! Har ju inte sett eller känt det själv, men tydligen syns det, o då blev jag glad! =)


Idag ska vi lämna barnen hos min mamma över natten, o ha lite "fest" här hemma... fast ingen fest så..utan bara lite mat i lite dricka men Massor av sång! Det är kul!! Så imorgon är det lugnar dag!! Nu ska jag hoppa in i duschen o se om jag piggnar till! Massage skulle sitta fint, min kropp är trött o hängig!!Nej dags att fixa till sig nu!!
Puss!!



PS: Sandra... Kommer till dig nån kväll i veckan o snackar lite skit!! Saknar dig!! DS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar