27 augusti, 2008

Cleaning out my.. eeehh... dust!!

Imorse efter jag skickade iväg Moah till skolan så gick jag upp till sängen igen(Meyah o manne sov fortfarande) så jag passade på att vila lite.. bara det att jag somnade om (som vanligt) haha men iaf, Meyah kommer in o frågar mig när vi ska gå upp, när Manne vaknar sa jag då, bara det att han sov som en stock! haha men kl 10.15 gick jag up o satte mig vid datorn o tänkte att nu vaknar ju han snart!! Helt plötsligt knackar det på dörren, fan vad rädd jag vart.. haha Jehovas brukar ju komma typ varannan vecka o ge mig massa skit, så jag trodde det var de, så jag smög ner o kollade lite försiktigt vem somstog där utanför.. haha det var ju bara min mamma!! haha Hon är sjukskriven just nu för sin hand, hon har så ont i den så hon kom förbi o sa hej!! Mycket trevligt tycker jag!!

(Nu somna mitt ben) fan!!

Nehe.. idag då, vad händer.. ja ni.. Städning!! PUH!! Jag orkar det knappt, men det är bara att ta sig i kragen o göra det!! Sedan vet jag inte vad som händer.. blir så rastlös så här på dagarna när Henka jobbar... Känns som det inte finns nåt att göra, men herregud jag har ju 3 barn o ta hand om haha!! Som Tur är så jobbar jag på fredag.. o sedan ringde jobbet igår till mig o berättade att det blev jag som fick helgjbbet som va "Ledigt" jiiiih.. jag blev jätteglad!! Ska bli så skönt o komma ut o träffa lite annat folk!! Andas annan luft!! Får krupp av att bara sitta här hemma o glo!!

På lördag ska vi på "SkogsRöjet" ska bli skit kul, vi har fixat barnvakt så vi inte behöver ta så mycket ansvar just den dagen, utan bara vara "Vi" o bara va en hel dag!! Det var inte igår ska jag säga er!! Ska bli såååå kul!!! Man glömmer lätt bort att bara vara "Svala o Henka" o inte bara "Mamma o Pappa"!

Igår ringde Henkas Kusins Fru (Christina) till mig o frågade om jag ville va med i hennes Studie om unga mammor, "ja visst" såklart jag vill!! Så Hon o hennes väninna kommer till mig en dag framöver o ska interjuva mig. Ska bli skoj!! Man har en helt annan syn på livet nu än vad man hade då... vad det gäller allt, barnuppfostran, man, jobb osv.. allt!!

Nehe.. vad tycker ni.. ska jag inte gå o dammsuga!!??

Bäst o göra det!!

Ha det bäst!!

Kramen!!


Henka......................Manne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar