05 januari, 2010

Sussa så sött...

Sitter på jobbet o inväntar att alla ska vakna.. o att morgonpersonalen ska komma o pigga upp stämningen lite... Natten har gått ganska fort, det är så olika tycker jag.. ibland är det nästan så tiden stannat upp o man aldrig får åka hem o sova.. men inatt är det som om jag precis kom till jobbet o nu snart ska åka hem, jätte skumt...
Har en natt till o sen är jag ledig till på fredag, så vad ska hittas på då? Ja ni.. Tobbe kommer på Onsdag o vi ska gå på bio (tror jag), sen på Torsdag ska jag vara barnvakt åt min brorsbarn då han ska jobba, sen får jag se vad som händer.. kanske åker till T, inget bestämt... blir så hattigt allting jämt.. kan tycka att det är lite tröttsamt, men det går... Barnen är hos Henka nu, vi prata på telefonen förut.. kan tycka det är rätt skönt när man är sams o kan prata med varann.. va väldans länge sen nu, så det känns bra!

En jobbarkompis har vart utomlands i 2 veckor nu, o jag är rätt så avundsjuk måste jag säga.. jag vill oxå åka bort o få lite semester, på en solig strand någonstans, med den man tycker om.. men samtidigt vill jag jobba... o sen vill jag ha ett stort hus... stor bil...stor ekonomi... undra när det blir... Drömma kan man ju alltid...
Jag trivs bra i min lägenhet, men det är inte desamma... jag vill börja leva nu.. på riktigt... det är ju mitt år.. så jag ska börja leva nu... Mitt nya liv, ja.. det ska bli bra!

Nu ska jag gå o titta på nyheterna..

Ha en jättebra dag vart ni är befinner er! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar