03 januari, 2010

Geggamoja

Ett utav det värsta jag vet är när man blir illa bemött av läkare på Vårdcentraler när man söker vård för sina barn, man vill ju bara sitt barns bästa... o så kommer man dit o blir idiotförklarad o snäst åt.. jag tycker det är fördjävligt... Inte är det mitt fel att det är mycket folk som är sjuka o söker vård, eller att han måste jobba... Anledningen för att vi va på vårdcentralen är ju för att Manne (såklart) är sjuk, eller sjuk o sjuk.. det är inget större fel på honom, men det rinner en skitäcklig gegga ur örat på honom... titta själva.. ser det fräscht ut? Urk.. jag kvälvdes när jag såg det igår.. o då va det inte så här dant.. det här kortet är taget idag.. o det är värre än igår.
Han fick inget för det där utan det ska blir bra av sig själv...


Undra vad man ska hitta på idag.. jag tror vi ska gå ut iaf.. vi har inte vart ute på länge.. skulle åkt lite pulka igår, men då va ju Manne sådär i örat så då ville jag inte ta ut honom i denna kyla... men idag gör vi nog det.. sen ska det städas. Ja visst vad kul... blääää...


Nej nu ringde det visst.. hej svej...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar