11 december, 2009

IdolFinal!

Kom hem från Luciafirande på dagis precis nu, brrrrr... sååå kallt.. Det var utomhus likaså fikat... jag var stelfrusen när jag kom hem.. hoppa ner i badet en stund o nu skriver jag en snabb blogg o sedan bär det av mot Jobbet... där jag ska tillbringa hela min helg.. Är ganska trött... kom inte hem förrän kl 01.30 inatt.. men man vill inte köra för fort på vägarna när det är mörkt o kallt...
Mitt lokalsinne är ju kasst alltså.. hittar ju inte ens i en liten stad norr om Norrköping.. tur att man har en bra "levande" GPS så man hittar dit man ska... Jösses.. haha

Undra när tjejernas Lucia är...ska nog ringa skolan o ta reda på det...

Ikväll då.. ja ni.. det är IDOL-finalen.. ska bli spännade o se vem som vinner, Danne är ju så rolig, för när det var audition i höstas så ringde han upp mig o sa "Jag vet vem som vinner Idol" jaha, sa jag.. vem då?? O hur kan du veta det? Erik vinner.. jag bara vet det... eeeeh.. jaha sa jag.. okey.. vi får väl se..

O titt på fan.. han är i final... så Danne.. vi får se om Calle eller Erik vinner... Wiiiie..:)

Calle va min favvo redan från början, Erik oxå alltså.. men Calle.. ja.. han ha nåt i sin röst som gör att jag ryser... Walking in Memphis gör han ju sååååååå bra....

Nej jag ska sluta tjata om Idol.. men iaf... vi hörs..

<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar