16 november, 2009

Hallå hela pressen....

Jag lever alltså... har bara inte haft tid, ork eller lust att sitta här hemma o skriva blogg... O den senaste veckan har jag inte vart hemma nånting nästan...full rulle hela tiden.. fast det gillar jag... o det är så skönt ibland att inte ha några krav att "jag måste vara hemma", för känner jag inte för att åka hem när jag har vart iväg då gör jag inte det... det är frihet det... *skönt*


Jag har försökt återhämtat mig efter Svinis, o stannade hemma måndag o tisdag, o gud.. det behövde jag verkligen... I onsdags va jag på karaoken på Svea, o röjde runt.. eller nää det gjorde jag inte.. men jag sjöng en låt, fast ganska sent.. Jenny o jag sjöng Ring of fire.. hehe det gick finfint... På torsdagen åkte vi Pelle, Jenny, jag o Bobban till Nyköping o fetsade på Rockbaren på RockKaraoken, skitkul även då.. Fredagen blev lugn med Idolmys o film hemma hos Danne, med Vonka oxå... Sen somnade vi gott.. ja jag blev tvungen att sova kvar för Danne skulle envisas med att visa mig en skrävkfilm o mörkrädda jag vågade inte åka hem, haha så jag fick sängen o Danne tog soffan, frivilligt...:)


Lördagen bjöd på 80 års kalas, o sedan fest på kvällen.. Tessan kommer till oss o vi sveper varsina groggar o ringer efetr skjuts, hamnar på Bommul först, fast innan vi ens kommer in så ångrar jag mig o vill hellre till Harrys där det är Karaoke.. o jag hade även fått förfrågan av Jenny att komma dit... så vi knallar dit o festar i gärnet... hade såååå kul... Danne satt med sina jobbarkompisar under hela kvällen medans Tessan, jag o de andra är vid karaoken.. Tessan o jag va uppe o sjöng 2 låtar.. Vill ha dig i mörkret, o sex on fire med kings of leon.. heheh lägger upp kort på mig o Tess får ni se...



Det blev en väldigt sen natt, när jag tittar på klockan så är hon 06.10 o får smärre Panik.. VA? hur fasen kunde den gå så fort.. men i trevligt sällskap o lite sprit i kroppen när man ska sova går den väldigt fort... Vi sov till 9.. hahaha jappz.. det är sant.. o kunde inte somna om, pratkvarnar som vi är.. så vi gick upp efter ett tag o hela dagen blev sååååå seg... jag åkte hem o diskade o städade, o tvättade en maskin oxå.. sedan kom barnen hem.. så nu är det min rutinbundna vecka.. vi får la se vad den har att bjuda på...:)


Manne står o ritar här brevid mig o Tjejerna är i skolan... Idag hoppas jag att jag får besked om när de ska få sprutan.. för Svinis... Jag har bollat fram o tillbaka om de ska få den eller inte.. o efter mycket tänkande o velande har jag nu bestämt att de ska få den... Manne o jag har ju redan haft själva Svinis o jag vill inte att tjejerna får det... för att må som vi gjorde är inte kul... fyyyyyyy...

Nehe.. nu ska jag lägga upp ett par kort sen blire duscha o fixa här hemma...;)




Vilken inlevelse man kan ha.. haha


Tessan sjunger Sex on fire...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar