24 september, 2009

Skogsmullar...

Guuuud vad jag är godissugen!!! Helt sjukt... Jag vill ha en stooooor påse med lösgodis... o Fanta Lemon, aaaah.. vad gott!! Men det blir i helgen jag äter det!:)

Idag har barnen haft studiedag o planeringsdag på dagis o skola så alla 3 va lediga idag.. så vi åkte till Sandra i Rejmyre o åt lite lunch, gick ut o gick o sedan fikade vi... efter det åkte vi till Tina o Stefan (Stefan är Henkas kusin, o Tina hans tjej) o de har tre busiga ungar, Emanuel 12 år, Elias 6,5 år o Elton 1,5 år, alla börjar E precis som alla våra börjar på M... går i släkten.. haha näää men våra blev bara så.. inget förutbestämmt! Men som sagt vi åkte dit o stannade på middag.. träffade även Christina, o hon är gift med Henkas andra kusin Johan, de bor grannar o har 2 barn, Signe o Axel, o de träffade vi oxå en liiten stund! VA jätte trevligt, o det var kul att träffa de igen.. va länge sen nu! Vi får ses igen snart, Moah o Meyah tjatar redan..!

Imorrn ska Tess o jag ut o motionera, heja heja... O sedan har vi tänkt att ta en lunch.. trevligt värre! Vad som sedan sker i helgen är ingen som vet...

Nu ska jag surfa lite, o sedan blire IDOL!!

Juste.. höll på glömma..

Årets visord:
What goes around, Comes around!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar