15 september, 2009

Jag har nog svininfluensan...NOT!

Nu är det tomt i stugan igen.. en hel vecka... suck!! Har sovit somen stock hela natten o halva morgonen, det är nog det ända sköna med att vara ensam varann vecka.. jag kan sova hur länge jag känner för det om jag inte ska upp o jobba... o idag är jag ledig så jag kunde sova.. o det gjorde jag mä.. guuuuuuud vad skönt!!! Fast jag sitter med as tungt huvud just nu.. haha det betalar tillbaks för lyxigheter o skönhetssömn... men men... det går över tror jag!! Ikväll ska jag till Tess... o spela.. dadadadaaaaaaa Guitar Hero 5!! wiiie.. Rikard fyllde år igår.. så han fick det av Tess.. Grattis Mannen...!! Jappz... roligt värre måste jag säga... va ett tag sen man spela nu!

Sitter med MTV på... U2 är just nu.. sååååååå bra!!! gud i himlen... fan att jag missade de när de va här i sverige... jag va på Öland då på semester med barnen o Henka... men men.. hoppas de kommer fler gånger.. o då ska jag LOVA er att jag kommer att gå o se de!!!

Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på i veckan.. jag är ledig (vad jag vet) till på Fredag, sen jobbar jag hela helgen... Det ska bli nice.. va ju ledig förra "JobbarHelgen" så nu är det dags känner jag! Snart händer det grejer oxå på jobbfronten.. spännande spännande... Det börjar på F o slutar på ast..;)

Nehe.. jag känner att det värker i halsen.. fasen.. är det nåt på G? Jisses.. hoppas inte det.. för då dör jag, jag tillhör ju den unga friska gruppen.. o då kan man ju dö... Äsch.. larv... jag tror inte det är så farligt.. Det är ju bara vanligt förkylingsvirus... jag brukar ju inte få vanliga influensan.. varför skulle jag då få Svininfluensan... Jag tänker iaf inte vaccinera mig... får jag den.. då är det så... vad sa jag göra då.. bunnkra upp med torrmat o låsa in mig hemma i en hel vinter.. hahah nej du!! Det är sånt hysteri... kan inte folk bara lugna ner sig lite.. visst jag har varit rädd att få den.. men det är ju bara extrema fall som får den.. så nu är jag inte så rädd längre..

Måste nog gå o göra lite The o macka... hej svej!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar