21 september, 2009

Duta... kooooockos!

Oj nu va det länge sen igen som jag uppdaterade... fasen.. måste skärpa mig.. men jag har väl bättre saker för mig kanske.. så egentligen så skiter jag i det! ;) Men nu tänkte jag skriva några rader.. Jag sitter vid mitt BarBord iallafall med Manne o vi sitter o snaskar på lite salta pinnar o liknande.. gottis.. Tjejerna leker på sitt rum med Petshopar.. vi har ätit mellis o ska bara ta det lugnt, väntar in Henka som ska komma med deras kläder o mannes vagn... mamma ska komma på lite middag oxå.. undra om jag ska slänga ihop en kladdkaka.. fan vad gott... Jag har ju slutat äta godsaker, speciellt godis då.. jag slutade helt o hållet i 2 månader.. men nu äter jag på helgerna... Man har ju liksom ändå lördagsmys med barnen när jag har de, o sedan är det gott på jobbar helgen!!
Har haft en kulig vecka iaf.. va mycket psykiskt tänkande o bekännelser... men nu när alla korten ligger på bordet känns det bättre... Allt känns jättebra.. o jag tror att Henka o jag kan samarbeta ganska bra ändå nu! Det är huvudsaken, för barnens skull.
Jag har jobbat i helgen, o det gick bra.. alltid lika kul att jobba mina helger, har ju såna trevliga arbetskamrater som ger en energi.. Såna som tar energi har jag sollat bort iaf...
Undra vad vi ska hitta på i veckan då.. Imorrn är det möte på jobbet iaf... o torsdag är barnen lediga från skolan, så jag får hitta på nåt kul..;)
Nehe.. nu ska jag göra nån nytta.. tvätta fönster kanske!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar