23 juli, 2009

Rullar ner i strömmen...

Jaha jaha.. det har vart jobb jobb o åter jobb som gällt för mig de senaste dagarna.. men igår va jag ledig så då brummade jag o D till Marknaden i Rejmyre, där inhandlades det lite saker.. kul kul... Sedan på Kvällen så vart det Svea... värsta öset.. kul folk.. trevligt sällskap o massa sjung!! Lyckat med andra ord..
Idag jobbar jag "Bara" till 14.. så det är as skönt.. ska evetuellt träffa Ulrica ikväll o hitta på nåt bus.. ska bli kul!!!
Fick hem mina fina tavlor Mare hade målat.. OMG vad hon är duktig.. helt otroligt fina tavlor hon har gjort.. tack o puss till dig!!! O mina förstroingar har kommit oxå.. så nu ska det fixas hemma hos mig!! Nån som vill hjälpa till? Välkomna!!
Nu ska jag fortsätta här ni.. hörs igen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar