20 juli, 2009

R.I.P Bertil!

.Bertil är död.
jag stirrar rakt på displayen, fattar inte riktigt vad jag läser.. men kommer på att juste.. Moahs fisk.. hon Messa det till mig när jag var på fest i lördags... Han har varit sjuk sedan vi flyttade till Åby.. stackarn.. o nu så orkade han inte längre... Så vi tog med Bertil upp till kolmårdskogen o begravde honom där.. O nu har Moah fått en ny söt liten firre som heter Fläcken... en liiiite slöjstjärt, o en liten mal oxå som heter Glio! Moah var jätteledsen för hon misste sin bertil.. men är supernöjd med sina nya vänner... Slutet bra allting bra!!
Nu ska trötta jag gå o sova.. lååååång dag framför mig imorrn.. Längtar efter mina tavlor jag ska hämta hos Mare!!! Puss på dig som är så gullig o måla till mig!!! Kommer bli sååååå fint här i mitt V-rum!!! Ses imorrn..
Natti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar