06 juli, 2009

DoReMiFaSoLaTiDo....

Sitter här o lyssnar på musik, just nu är det Ticks med Brad Paisley, annars är det två andra låtar jag övar på! Har fått två förfrågningar om att sjunga.. den ena är iaf definitiv, den andra måste jag tänka på! vi får se... Igår begav vi oss mot stranden en sväng, men solen svek oss efter några timmar så vi åkte hem, vi träffade på Tuva o hennes Pappa Fredrik där o tjejerna lekte o vi prata skit, va jätte trevligt.. Tuva skulle ju sovit hos oss mellan lördag o söndag, men fick hemlängtan kl halv ett så hennes pappa fick komma o hämta henne.. o så sågs vi på stranden.. jätte kul för tjejerna att leka i vattnet! :)
Idag ska då barnen til Henka, o jag blir åter ensam denna veckan, ska jobba natt nu inatt o nästa natt, jag går av Onsdagmorgon o sen är jag ledig hela veckan o hela helgen, jag har tagit ledigt för jag ska ju till VisFestivalen, ska bli hur kul som helst!!! Så på Onsdag är det ÖVA ÖVA ÖVA som gäller, likadant torsdag o fredag... så jag har fullt upp ändå... skönt när man saknar sina barn... jobbigt att vara utan de... usch!!
Idag har jag fått min efterlängtade gåva från Nestlé, jag har ju samlat på streckkoderna på alla barnmatsburkar o gröten o kommit upp i 500 poäng, o för ca 3 veckor sedan så skickade jag in alla koder o idag ska jag hämta ut min Sulky, Akta Graco! Jätte fin.. lägger ut kort på den imorgon så får ni se!!
Ska väl sätta igång med min städning nu tror jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar