15 maj, 2009

Kossorna.. vill ni ut i hagen?!

NU så är jag på jobbet o då passar jag på att blogga lite.. inte för att jag har så mycket att blogga om, men allt rullar på, har haft min första barnlediga vecka o det känns väldigt underligt att vara helt ensam utan de, blir det en vanesak?? Hmm.. det åtrstår o ser! Fast jag har träffat barnen o så, så jag har inte vart helt utan de! I tisdags fick jag köra till stockholm o hämta min mamma på Arlanda.. kan ni fatta.. JAG körde till Arlanda o hittade, o det gick asbra! Förutom när vi åkte hem så pratade jag så dant så jag missade avfarten mot Norrköping, så vi åkte liten omväg, men lyckades ta oss ur den krångliga omvägen i Södertälje.. hehe det var kul! I onsdags hade vi "Trivselkväll" på Moahs skola o jag serverade korv typ hela kvällen, haha stog o frös som fan! I då vart jag ju sjuk oxå, Ont i halsen som fan o feber på Torsdagen, mår lite bättre idag, bara lite ont i halsen kvar! Usch! Inget kul att vara sjuk!
Imorgon ska vi åka på koutsläpp med barnen henka o jag! Det ska bli roligt o se när de får hoppa o studsa! :-)
jag jobbar hela helgen o på måndag får jag hem barnen! Skönt.. Får se vad vi hittar på då! Kanske ska vi till Busfabriken nån dag, o sen ville tjejerna gå på Bio o se HanaMontana, så det blir det att gå o se! Nån som vill följa med?! Badhuset ska vi oxå åka till! wiie!
Nej dags att göra nytta! hej svej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar