01 maj, 2009

Då är man typ klar!

Då har man flyttat o gud vad jag trivs.. Jag är KÄÄÄÄÄR!!! Ni skulle se vad fint jag har fått det.. ska fota nån dag o lägga upp bilderna.. fast jag har ju inget internet ännu så det dröjer.. jag passar på att surfa här på jobbet, (jobbar natt hela helgen förövrigt)
Henka flyttade till sin lägenhet igår, fast det blir första natten där inatt för honom o barnen! Det blir jätte fint hos honom mä...
Han ska kasta det sista skräpet som är kvar i Klocket, sedan ska jag lämna in nycklarna till HNAB på Måndag.. sen är vi fria!! Ska bli så skönt, för det har tagit på krafterna att flytta till 2 olika hem. Låmg tid har det tagit oxå!
Jag tror jag börjar få ÖgonInflammation nu, Manne har haft det i mer än 1 vecka, o Moah började få det idag, o nu känner jag mitt öga kladdigt o rött.. så frågan är ju om jag ens får vara på jobbet när jag har det! Det är stora frågan! Nån som vet??
O sommaren är ju här... Jag klarar mig fint genom att ta allergitablett! Så En om dagen gör susen!
Bageera bor numera i Skövde, vill ni läsa om vår resa dit tycker jag att ni kikar in på
sida o kollar in korten därifrån! Där får ni bla se när jag håller i en PYTONORM!! Gah!! Jag fattar inte hur jag vågade!!! Gudars!! Det var äckligt!!!
Men där kommer Bagge trivas o vi ska åka o hälsa på honom i sommar!!
Nu ska jag jobba!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar