24 februari, 2009

Ellíoth Manne 1 år!

Min plutte är 1 år!! kan inte fatta att det redan har gått ett år!!! Helt sjukt juh!! Min lilla "Bjorn", han får oss att skratta i alla väder! Igår va vi o köpte present till honom... hoppas han blir glad för det han får!! hehe
Meyah kommer in till oss när hon hör klockan ringa o tittar på mig förväntansfull o frågar "Är han ett nu"???? Ja, svarar jag... "han ser inte ut som det" hahah
Idag ska Oscar komma hit o besiktiga lägenheten, hoppas han dyker upp denna gången... Sen får vi se vad vi hittar på!
Nu ska jag ta o gosa med min plutte!!!
GRATTIS MANNE!!!!! Vi älskar dig!!!




Finns oändligt mycket mer med bilder men jag nöjer mig så här!

5 kommentarer:

  1. Stora grattiskramar till Manne!

    SvaraRadera
  2. Grattis lillskit. Tänk att det är 1 år sen du kom till världen.
    Puss o kram från Pappa

    SvaraRadera
  3. Grattis Manne! Kram från oss!

    SvaraRadera
  4. Ååh man får gratulera :) Hihih , så sööt ! Jag var på fenix idag faktiskt på baby rytmik, men ska nog dit på fredag igen =) Du då?

    SvaraRadera