28 februari, 2009

Birthday Girl!

NU är jag vaken... men jag är TRÖÖÖÖTT!! hehe.. henka jobbar så jag fick ju ta barnen imorse, men det gör inte mig så mycket, är ganska pigg dagen efter ändå så... Vi var ju på fest igår... Henka o jag va där vid 19, sedan började alla andra dyka upp, satte oss i V-rummet o snacka massa skit, känner ju inte hälften men det gick bra, vi kom igång sen framåt 23, Henka åkte hem vid 22 nånting, han skulle ju sova för han jobbar idag! Vi festa på o musiken höjdes allt vart efter o vi hamnade till slut i hallen o dansade till Jonny Casch o massa andra gamla klassiker, hehe.. ja, det var i stortsätt min kväll... Åkte hem vid 1.30, skönt att få komma hem o få sova i sin säng. Hade dock funderingar på att dra ut men ingen annan ville... Svea hade nån klubb där, men jag vet inte... kanske inte är nåt för mig! Ska dit på Onsdag, jag slog vad med en killkompis igår o han ville dit o prova sjunga.. haha ska bli intressant o se... Fick ju ett telefonsamtal igår o blev medbjuden dit på Onsdag så vi är iaf 3 st ännu. Fast jag vetefan om jag ska sjunga... känns ju bara skit o göra det nu förtiden! O vi ska inte prata om i Onsdags, herregud.. jag trodde jag skulle dö på scen! Men det förtränger jag så nu.. sudda sudda!! Nu står Manne här i vill trycka på knapparna.. hehe han ser så rolig ut när man säger nej.. haha!!
GRATTIS, GRATTIS säger vi till Moah som fyller 9 år idag! GUDARS vad fort tiden går.. känns som igår som hon föddes... men hur är det man säger.. "Det går fort när man har roligt" Min Älskade prinsessa!!! :-) Hon är ju nästan helt tandlös nu.. tappat en massa tänder.. ser så himla rolig ut.. hahah Kan inte fatta att jag har en NIO-åring!!!
Hon fick sin present av oss igår, det vart ett PYTTE litet, o då MENAR jag pytte litet akvarium med EN fisk i, som vi har döpt till Bertil, o hon är så stolt över sin lilla Bertil.. hehe Idag får hon mera paket, o Manne för den delen oxå... Så undra om jag inte ska sätta fart här o fixa iordning här hemma.. fast innan det ska jag hoppa in i duschen o fräscha till mig!! Tänkte sätta in bilder senare från igår o från Kalaset idag!! Hej svej!

1 kommentar: