28 januari, 2009

Tummens Mamma slutar Röka!

Jag är en nattuggla just nu! Har vart uppe sedan kl 05.17, kunde inte sova, började hosta i ha mig... så jädrans jobbigt.. o så är jag jätte hungrig oxå, men tror ni jag sätter mig o äter frukost.. nej jag sitter ju här! Kan inte nån bara helt plötsligt komma med lite stekt ägg på en macka o oboy till mig! Tack snälla...
Har inte vart så mycket bloggande på sista tiden.. jag har inte orkat helt enkelt.. o ska jag vara ärlig så har det inte hänt så himlans mycket i vårt liv heller!! Jag skulle ju jobbat natt i helgen, men hade tagit semester i fredags men min mamma som skulle vara barnvakt va sjuk, så henka gick ut istället... Innan vi kom överens om vem som skulle gå.. tror inte vi är överens om det ännu haha, nej men nu i efterand så är det ju okey, men det är ju inte så kul när man väl har tagit semester för att göra nåt o så sitter man hemma istället! Nog om det.. på Lördagen när jag ligger o sover (kl 15, för jag skulle jobba natten) kommer Henka upp oi väcker mig för att han har kräks, o jag det var bara att gå upp o ta hand om barnen... men han blev piggare unde kvällen o på söndagen va han ganska bra!

O i Måndags va jag på Brandutbildning.. läskigt va det... det måste jag säga... men jag klarade det o är stolt över hur mycket jag vågade ändå... (Glömde såklart kameran) Så bilder blidde det inga!!
Nej hörrni.. egentligen skulle jag väl gå in o duscha så jg hinner med allt jag ska göra... Manne ska till BVC o innan det ska jag hinna lämna ett regnskydd till vår sulky vi sålde i helgen!
Så tudilu med er!!
Avlutningsvis vill jag visa er en bok som vi fick för många år sedan på MC Donalds... vilken sjuk bok måste jag säga!!!



1 kommentar:

  1. Heej ! haha vilken bok !!
    Jasså var det en likadan vagn ? Var ju synd , kunde köpt er haha ;) Jag hoppas den är bra , verkar ju smidig ha sen ial om ska på semester oså =)

    SvaraRadera