19 januari, 2009

...Meh... orkar inte... bläää...

En låååång o skön dusch va det jag verkligen behövde just nu, får ur sig alla tankar o hjärnan blir som ny... Eller det sistnämda kanske är en lögn.. haha men det känns som den är ny!! Känner mig inte på topp just nu... men ibland får man sina perioder... Är mycket i vårt liv just nu som vi håller på tar tag i, o det tar lite på krafterna måste jag säga! Men nog gnällt om det! Jag sitter här nu o är hungrig, undra vad jag ska laga till Lunch... Nån som har nåt tips!?
Moah är hemma från skolan, eftersom hon kräktes i lördagsnatt, regeln är ju att man ska vara hemma 48 timmar efter sista symptomet, så idag är hon hemma... men imorrn kan hon nog gå! Hon kräktes bara en gång sen va det inget mer med henne... Hel konstigt!! Så idag är det Wii-spel hela dagen som gäller för henne.. haha nää men just nu sitter hon o spelar... Får se vad vi hittar på sen!
Jag ska iaf ta o blåsa håret, o fixa nån lunch... Så vi hörs!

1 kommentar:

  1. Kom på att du sa i somras att du skulle med mig till Sweden Rock Festival i år :P hihiii.. man ska hålla det man lovar..

    SvaraRadera