18 januari, 2009

Livets träd!

Idag har vi haft DopTrädsPlundring! hehe lät konstigt kanske.. men det var rätt trevligt! Kl 15.15 skulle vi befinna oss i kyrkan här i klocket centrum för att hämta Mannes DopHjärta, o alla andra barn som blev döpta under 2008... det var ganska många där, o vi kände en massa från Öppna Förskolan.. det var trevligt!! Här får ni se lite bilder! (Har en snäll Man som kom med kameran till mig som jag glömde.. fick värsta åmgesten över det för jag ville fota så jag ringde henka o han va snäll o kom med den till mig!! Puss o tack för det Henkie!)
Manne o Mormor Fikar!
Jättefin Tårta Bjöds Det På!

Vi Träffade Tilde, Nellie o Deras Mammor!
Titta på Livets Träd som de kallade det i Kyrkan!

Här Hänger Mannes Hjärta!

Vi Sjunger Psalmer!
Alla Barnen fick en varsin Skiva!

Manne blev Väldans Trött Efter Festen!



Mamma o jag gick till Willys efteråt o inhandlade det sista till min köttgryta som jag skulle laga... fort hem o tillagade min goda gryta som blev godkänd av alla... Tillomed Henka!! Så det var ju roligt!!
Nu pratar jag med Marina på MSN o ska snart gå o lägga mig!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar