18 januari, 2009

En Söndag!

Sitter i soffan o latar mig som vanligt tycker Henka.. haha han klagar på att jag inte lagar mat.. men han då.. han sitter bara o kollar på skidor.. hehehe! Sportfåne som har är... Jag ska faktist ta o laga lunch nu, o sedan ikväll ska jag laga Gryta till middag! Gott! Henka misstror mig i fråga "Kan du laga det"?! hahah Jaaaaaaaaaaaaaaa det jan jag!! Knäppo!!!


Manne har vid några tillfällen stängt av TV´n för hans pappa o han blir galen.. haha Skidor är visst väldigt intressant nu för tiden!

Moah är Magsjuk.. blääää Hon kräktes igårkväll... så nu är det karantän som gäller... Meyah är pigg som bara den.. Hoppas inte att hon o Manne blir smittade!! URK!!!!! Hatar Spyor... o spylukt!! äckligt!!


Idag ska Manne o jag bort till KlockareGårdens Kyrka o hämta hans DopHjärta som hänger i ett träd inne i kyrkan med de övriga dophjärtan. Alla som blev döpta under 2008 har ett sånt dophjärta där... så det ska vi hämta idag! Sen ska vi ha Familjemys ikväll med film o popcorn!


Nu ska jag laga Lunch!!


2 kommentarer:

  1. Det är som det ska då, karln framför sporten o frun vid spisen. Vet du förresten varför kvinnorna har mindre fötter än männen? Jo, för att komma närmare diskbänken! Kram Ann-Sofie

    SvaraRadera
  2. Mongolfläckar har tydligen en del barn med föräldrar från sydamerika .. Svalas pappa e ju från Chile. Det är ju inga blåmärken men ser exakt ut som det , så därför undrar ju folk lite ..Hehhe.
    HAha träffade senast ett par idag , som kolla ner i vagnen och undra vad hon hette , Svala, jasså sa dom , det har vi aldrig hört haha.Som vanligt då tänkte jag! Jag tycker det borde vara mer vanligt, det är ju så fint !!
    Jag har en mörkblå/beige vagn hehe , så det var inte jag :)

    SvaraRadera