27 december, 2008

När Katten är borta... dansar...

Igår va jag inne på Rean lite, eller ja.. det vet ni ju redan... Jag köpte lite smått o gott... En pyjamas till Manne, o två bodysar... O en varsin klänning till Moah o Meyah, o 2 paket trosor till vardera oxå! Ska göra som alla andra o lägga upp bilder på det jag köpte.. hahaha

Vet ni vad jag mer köpte... MAMMA-MIA soudtracket!!! Wiiiiie!!! Såååååå bra!!! Mamma o jag va det som gjorde stan osäker igår iaf... Vi kollade lite överallt o det bästa av allt va att vi åt på vårt stammisställe!! Ströget, Istanbul KycklingKebab! Thats the Inn!!! Så gott!! När jag lämnade av mamma fick jag mess om att det var fika med Mickis o Sagis, så jag bestämde mig för att träffa de, så det blev av till Svea där vi satt o snackade, o drack cola.. eller vänta, Mickis o Sagis drack nåt annat med lite alkohol i, men jag nykteristen drack Cola... haha. Klockan drog visst iväg o jag kom hem senare än tänkt.. typ 23! Så jag missade Körslaget!! FAN!!!! Men jag ska försöka se reprisen!!
Alltså jag vaknade med VÄRSTA ryggvärken... jag vet inte vad jag har gjort för cirkuskonster i natt när jag sov.. men jag kan knappt röra mig!! O vi ska på Middag idag hos min mamma... o sedan ska jag jobba inatt, undrar hur det ska gå!tur det inte var min daghelg denna helg iaf... för då hade jag inte kunnat kört barnen i sina vagnar, för det är ganska tungt! Så inatt får jag ta det väldigt lugnt!
Ska ta o Fota det jag handlade igår... vänta!!
Denna Pyjamas fick Manne! 70 kr!
2 St Bobysar 40 kr st!
Meyah fick den här fina klänningen, 99 kr!
Moah fick denna, 90 kr
Den bästa av de bästa!!!!
Jag har en egen liten SuperHjälte!!! Bra va!!! Min sötnos!!! vet inte om blåmärket i Pannan syns, han ramlade o slog sig hos hans farmor o farfar i Torsdags!! Stackaren!!!

Nehe... kanske ska underhålla mina barn lite!!! De eller Han börjar bli rastlös!!! Vi höres igen!!! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar