07 december, 2008

Markus Fagervall!!

He is the BEST!!!! Han vann.. gud vad han är BÄST!!!!! O snygg!!! moahhahahahah!!!
Grattis grattis!!!!


Sitter här o fryser, va tvungen att vädra lite.. det åker sjukbasiller här omkring hemma... ManneLiten har blitt sjuk igen, feber, hög feber, o så är han liiiiiiite snorig.. mest när han ska sova!!! Stackaren.. han vill inte sova men är sååå trött, men vill inte va vaken heller.. så ni kan ju tänkar er hur det låter här hemma... haha Gnäääääll!!! men det är förstårligt... han är ju sjuk!!

Henka är o hjälper sin pappa med bilen, så det är bara jag o barnen hemma... Tjejerna har kollat på Mamma-Mia o jag har suttit med min gnällspik... Han är sååå varm!!! Stackaren!!

Igår va jag o myste omkring på Löfstad Slott på julmarknad... det va mys!! köpte några saker... hehe Danne, jag o Mickis.. henka va trött o ville va hemma... Han hade jobbat på morgonen... så!

Nu väntar jag på att mamma ska höra av sig, hon skulel åka till Apoteket åt mig o köpa Panodil till Manne för hans är slut! medans jag väntar så tittar jag på Hulk Hogan på MTV... asbra!!!

Vi hörs!!Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar