30 december, 2008

Jaha... då ska man jobba på Torsdag!

Inte för att det är fel i det, jag får ju bra betalt eftersom det är röd dag, men det var nån annan som skulle jobbat egentligen men inte dyker upp på jobbet så då får jag dyka upp, jag skiter inte i mitt jobb även om jag är MammaLedig o känner att mitt barn inte får så mycket tid av mig som han skulle behöva! Det kan man ta igen sen! Tycker bara det är jävligt lustigt att folk gör så här! Men men...
Idag ska jag o resten av Norrköping åka o handla, jag åker nog till Coop tror jag o blippar.. det är bra, går fort då... eller hur! Vi ska laga Plankstek imorrn, o bara slappa framför TV´n med barnen o skjuta några raketer oxå måste vi göra... sen blir det att gå i säng tidigt, jag ska ju upp kl 06.20 på Torsdagen.
Manne ligger o sover nu, efter badet... lilla sötnosen! Han går o säger Heeeeeeeeej, hela tiden.. haha Duktiga lilla pojken!!!
Snart komemr Henka hem, får vi hoppas!
Är Körigt nu under jul o nyår på hans jobb så det är sena dagar som gäller! Det som måste göras idag är
* Plocka Undan
*Tvätta (håller på)
*Vika tvätt
*Bära upp massa tvätt
*Skulle behöva rensa garderoberna
*Dammsuga
*Skura golven
*Handla
*Listan är låååång....
Nu ska jag glutta färdigt på nätet sen ska jag sätta igång!!!
PUSS!!!

2 kommentarer:

  1. Jag förstår att det är mig du syftar på. Men kan tala om att jag läser sista terminen på universitetet som för övrigt är heltidsstudier och när jag känner att jag inte hinner med den slutgiltiga examinationsuppgiften som ska in i tid, ja då prioriterar jag det. Skolan måste komma först, hur sura och förbannade folk än blir. Så uttala dig inte om saker du inte har en aning om.

    SvaraRadera