31 december, 2008

Ett nytt år!!

Det har gått så otroligt fort... mycket roliga saker har ju hänt, jämfört med året innan o även året innan det! Så det är på rätt väg allafall! Jag har haft ett bra år med många skratt med många goda vännar nya som gamla! Jag hoppas att 2009 blir minst lika bra!! O jag hoppats att jag får mera jobb där jag jobbar nu, för där trivs jag som fisken i vattnet! I år har jag mycket förväntningar att allt ska vara bra o att alla ska må bra.
2009... jösses... Manne fyller 1, Moah 9, Meyah 7, Jag 28, Henka 31! Vi börjar bli gamla! GAH!!!!
Ikväll... ja då ska vi äta hemmagjorda plankstek, spela Wii med barnen o bara va, sedan ska vi skjuta upp raketer o skåla in det nya året med cola! Kort får ni imorgon!
Hoppas alla får en riktigt bra kväll!!
På återseende på det nya året!!!
GOTT NYTT 2009, tack för det gamla!!!
Love Svala!

1 kommentar:

  1. Fan vilken fin bild du fått till :) vart har du gjort den?

    Puss o god fortsättning babsen!!

    SvaraRadera