05 december, 2008

En stjärna lyser så klart!!

Nu i den heliga timman... ser vi mot himlens höjd... och vi hör klockorna klinga känner vart hjärtas fröjd... *Sjunger*
Julen närmar sig med stormsteg, o julstädat har jag inte gjort ännu.. hehe men jag har satt upp julstjärnor o adventstakar i fönstren, så fint så...

I måndags va vi o hälsade på Linas O Jessicas lilla bebis Lova, det var mysigt tycker jag, så liten o söt! Eller hur...?
I Onsdags kom det 2 personer hit o prata lite, ska bli kul o se resultatet av det sen, det får vi snart se...hehehe
Så jobbade jag en kortis igår, gick bra ni som undrar!! haha
Ikväll är det Idol som gäller... wiiiie... Kevin O Alice blir det i finalen tror jag... Heja Heja!

Vi skulle på hemligt uppdrag ikväll hela familjen men det blev inte av, men på Måndag förhoppningsvis. Whooohooo
Manne sover ute i vagnen o jag har pratat med Sandra i telefonen i en o en halv timme.. hahah det va inte igår ska jag säga... Va hur länge sen som helst som vi prata!!! Får se när jag kan hitta en dag som passar båda att åka till de med Present till Danijela som har fyllt 3 år!
Moah o Meyah är hemma från skolan både igår o idag, får de mådde inte bra! Så Vi har haft det mys!
Nu ska jag hoppa in duschen o fräscha till mig lite!!
Vi ses!
Love!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar