07 november, 2008

Big town.. here we come!!!

I dag är det fredag o det betyder HELG för mig.... o jag är ledig.. GUD så skönt..:-)
Siitter här o har precis klämt i min en Big Mac o kompani.. eller INTE önska att det va så.. en Fattiga riddare blev det o bacon.. har ingen ork att laga nåt avancerat så det fick det bli..! Manne sover skönt i sin vagn efter vårt besök på Öppna Förskolan.. :-) Det va kul att komma dit igen efter våra veckors ledigt eftersom Manne har vart sjuk! Idag ska vi förhoppningsvis för sista gången till Läkaren med Manne, han skua kolla öronen o se om det har utvecklat sig till ÖronInflammation *ÅH Agnes är på MTV, Right here, Right now* Så vi får se hur det är med örat!! För en kvart sedan slutade Meyah så jag hoppas att hon kommer nu.. annars blr jag rädd!!
Nu kom hon.. 4 sekunder sedan jag skrev klart det andra.. haha!!
Hon glömde visst lite papper så hon ska gå tillbaka o hämta det!! Duktig flicka!! hehe

Imorgon ska Manne o jag åka till Stockholm på Trisomi Träff, en återträff med både gamla o nya.. jag drömde inatt att vi va där o barnen som ska mä är jätte stora... inte alls så som det är i verkligheten... Det ska bli både roligt och jobbigt att träffa alla igen, mycket sorg är det ju men mycket glädje oxå..! Vi ska åka tåg iaf, o jag fick veta nu precis att i den lokal vi ska vara i har varken Mikro eller varmt på golvet så jag vet inte hur det här ska gå... Den som lever får se! Vi åker tåget kl 8.23 o återkommer hem hit till Norrköping kl 19.22.. så en heldag blir det!!

Nu ska jag kolla om inte Meyah kommer snart!!! Vi hörs...

Love Svala!

2 kommentarer:

  1. Då får manne äta sig mätt på morgonen då!

    SvaraRadera
  2. ja... jag kan ju ta med varmt vatten i termos oxå.. hehe

    SvaraRadera