30 oktober, 2008

The one and Only!!

Amanda i sin högsta grad...

Nu har vi vart o kollat in Idol Tvåan Amanda Jenssen.. Hon var ju as bra.. behöver inte säga nåt annat men showen var aldeles för kort! 1 timme bara... så lite besvikna vart vi allt! Lägger in lite kort till er my Darlings!

Här står hela gänget i väntan på såååååång!!

Har man ingen egen fotograf få man fixa det själv!

Här sjungst det fär fullt.. hehe

En show värd att se tycker jag...

Nu ska jag nanna efter en fullspäckad dag med massa skratt o gråt... (nästan)!

2 kommentarer:

  1. Tjing!
    Ja, jag har mina ljusa stunder. *haha* Jag skrivit lite på min blogg nu. Det är till dig....hehe. Lite uppdatering om det nya i vårat liv! ;o)

    Kul med Amanda, hon är bra!

    Ha det så bra.
    Kramiz Millan!

    SvaraRadera
  2. heheh vad kul.. ska jag in o läsa sen...:-)

    Amanda är ju bra som sagt.. va kul o få se henne... hehe

    ha det gott du mä.. kraaaaam

    SvaraRadera