24 oktober, 2008

Icelandic candy...

Slår inget likt!!! Mamma o jag gick ner för Drottninggatan imorse, jag skulle klippa mig på "NonHair" o vi passerar en "liiiten" affär o i skyltfönstret får mamma syn på en skylt där det står isländskt godis... o jag tittar lite lite snabbt o får syn på den GOOOOODASTE chokladen i VÄRLDEN!!!! Men vi har så bråttom att vi inte hinner stanna o kolla efter om de säljer godis eller vad liksom.. Jag fick fnatt o hängde mig i mammas arm o skrek... Fan vad coooooolt!!!! Efter min klippning (som förresten vart skitbra!) iallafall så gick vi dit o köpte oss lite Isländskt godis!!! O HERRE min GUD så gott det var!!!! Där är jag stammis nu!!! Det vill jag LOVA!!!!!!!!!
Kolla in mitt goda Godis!!!


DRAUMUR betyder Dröm på svenska o chokladen lever upp till sitt namn!! Det är en dröm att äta den.. sååå gottt!!! Nu ska jag fortsätta här hemme.. fixa o dona...

PS: 2 Saker älskar jag Just nu (förutom min man o barn) är ABBA, o Amanda Jenssen!! DS!!

Love Svala!

3 kommentarer:

  1. vart ligger den där frisören?
    collt me godiset, hade dom inte den där chokladen me lakrits i du vet som jag köpte mycke av när vi va på island, jag bara älskade den:-)

    SvaraRadera
  2. Den ligger på... du vet där bishop arms ligger, där fast på andra hörnet, mot torget... Skit bra är de!!
    Ja visst är det coolt.. har nu fått veta att de säljer Isländskt godis på Hemköp i Sörping.. ska ta mig en tripp dit nån dag o se om de har lite mer att erbjuda, för detta var det enda som fanns i den här butiken! hehe i sörping kanske den finns... visst va det den i gula förpackningen... 3 hette den väl va?

    SvaraRadera
  3. ja just de 3, den gula förpackningen:-) kolla då om de finns o så kan du väl köpa en påse åt mig*S* puss puss hoppas du fåre kul ikväll, hur klippte du dig då? får vi se bild?

    SvaraRadera