08 september, 2008

Friskna till!



Oj, vart ska jag börja.... I fredags hade vi kalas för Meyah för släkten, o vi bjöd på varm smörgåstårta, upskattades av alla även Stackars Jonas som jag trodde jag hade fixat mat till så han slapp äta torra Delikatobollar!! haha det är ju så här att han är Laktosintolerant, så jag köpte laktosfri creamfräsch (eller hur det stavas) o Hönökaka, o massa jox att ha i, o kände mig riktigt stolt över det jag hade gjort o märkte ut Jonas halva så han INTE skulle ta fel! Väl när folk sätter sig o ska äta så ropar nån o frågar, hur är det med Osten då? Är den Laktosfri?? ASG, herregud, det tänkte jag inte på!! hahah så han fick Laktosfri Varm SmörgåsTårta med vanlig ost på!! haha Förlåt Jonas!!! Men han verkade klara sig bra, han tog ju sina tabletter!!

Hela Helgen var jag fortfarande sjuk o hostade så jag kräktes, febrig var jag mä så jag fick sjukskriva mig tyvärr, men är ju inte bra att smitta ner alla på jobbet, o när man inte mår bra så kan man inte jobba... men nu är jag på bättringsvägen iaf... Hostar gör jag lite fortfarande, men ingen feber! Skönt! Sitter o väntar på att ManneLiten sa vakna så därför passade jag på att Blogga lite!
Men jag tror jag ska sätta lite fart här, har en del att fixa med!
Ha det gott!
Love!

Meyahs fina säng!

1 kommentar: