24 september, 2008

Alltså jag vet inte alltså!!

Jappz.. då har jag klarat min första helg på jobbet, med monsterpass o allt vad det heter... 37 timmar från torsdag till måndag! Så jag kan säga att jag va lagom trött när jag kom hem på måndagen, somnade till o med i soffan kl 20.30 så jag gick upp till sängen kl 21.00, förstår ni eller.. jag som brukar va uppe till 01-02 på nätterna!! haha Men så kan det va... Motion kan jag säga får vi inte för lite av på jobbet.. vi går o går o går o går, med stora barn i vagn eller rullstol, o vi går inte i sölig takt om man säger så... nej minsann.. här ska det motioneras på riktigt!! Rask takt är det som gäller!!! Så det värker i benen... skönt!!!

I Måndags efter jobbet så åkte vi o köpte färg på Rusta till badrummet, är billgt där så vi valde det, så vi målade om badrummet igår o nu på förmiddagen gjorde jag klart det.. medans Manne sov! Blir så fint så.. vi tog vitt, är stilrent med vitt tycker jag!

Sen igår va jag nere på stan en sväng, med Mickis... O köpte mig ett par "FinStövlar" vart nöjd... O när vi är på stan kommer jag på att jag vill Långt hår, o Mickis har löshår hemma som hon inte använt så vi går i leter efter nån frisör som kan göra inbakad fläta HÅRD fläta som man kan sy löshåret i! Vi blev skickade till AfroStyle, o fyyy fan vad onte det gjorde när de gjorde den flätan... trodde hårbotten skulle gå av!! Men som de säger "Ska man vara fin får man fan lida pin" sagt o gjort så hade jag en inbakad fläta i nacken... o juste ett par röda öron o svett på ryggen oxå... Usch för att pinas så där!! Men hem o fixa håret då.. Måste säga att det gjorde lite ont oxå!! Men nu är det klart o jag har långt hår... MEN jag vet inte vad jag tycker om det! JAg tycker personligen inte att jag passar i det...Vad tycker ni? Jag funderar på att klippa håret en bit så det inte är allt för långt!

Aja.. annars tar jag väl bara bort det!! Men ett tag till ska jag ha det!! hehe Retar alltid nån liksom.. haha

Jaha.. annars händer det väl inte så mycket här.. Kör för Moah o Meyah imorgon, Slappa på frdag o fest på lördag! Mickis o Dannes inflyttningsfest! jappz.. det var det! Nu ska jag ta o göra nån nytta här hemma... Meyah ska hämtas om en timme oxå!!

Puss o kram... Svala!!

2 kommentarer:

  1. Asså håret....nja mig retar det inte iaf men du är ju så grymt fin i det lite kortare! Men det kanske ser bättre ut live ??!Pöss

    SvaraRadera
  2. Hehe... jag vet inte alltså.. är fan lite osäker själv.. har haft fläta hela dan typ.. haha men men.. vi får se.. Fan inbakta flätan gjorde så förbannat ont att göra så ett tag till får det sitta i.. haha..;) puss

    SvaraRadera