14 augusti, 2008

Nu Så!!!

Så nu tror jag att jag nöjer mig så här! Vart ganska nöjd med utsendet nu på Bloggen... eller vad tycker ni? Ända jag inte är nöjd med är namnet... vill ju ha "svalaandersson", o inte "svala-andersson"!!! Men mitt eget fel när jag "Råkar" Radera den andra bloggen hahahha!!

Tar ju en stund innan man lär sig den här bloggen, men det är kul! Alltid kul med ny saker! Som på den här bloggen så måste man lägga in alla korten först o sedan texten, så det blir bra!! Men det gör inget!! Ska börja länka till min blogg nu på diverse sidor!! Kul Kul!!

Annars har det inte vart så mycket stoj här, jag jobbade idag o sedan fick vi en SnabbBesök, skulle se så Kareokemaskinen funkade, o det gjorde den INTE ska jag tala om!! Så jag vet inte.. verkar som INGET funkar idag!!

Kolla in lilla ManneLiten när han sover.. han va så trött så han somnade med "Leksaken" i munnen!!!

Ska snart gå o sova, är väldigt trött nu alltså... o jag slog i huvvet förut o faaaaaaan vad ont det gjorde!! haha Men men.. jag överlevde!!
På Återseende!!
Puss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar