15 augusti, 2008

Getingar!! GAH!!!

VARFÖR i H&%&# ska det finnas Getingar?? Då plågar ju oss bara!!! F*n!!! Fick in två st här imorse så fort jag öppnade altandörren, den ena peppade Sandra mig att ha ihjäl med en tidning, så jag gjorde det, med "Gåshud" på hela kroppen, har verkligen fobi för sånna där ÄckelDjur!! O den andra, den bara försvann.. jag vet inte vart den är!! Den kan va vart som helst, den va skit seg redan från början, o kröp typ på soffan o på väggen... tänk om han inte orkar flyga typ över Manne eller nåt o kryper på täcket där han leker, o han blir stucken!!! Min stora fasa!!! USCH!!!! Näää jag har inlett en "Jag Hatar Små Kryp Klubben"!!!!!

Idag ska jag städa... kul va?! Men först ska jag ta o duscha av mig lite! Så vi hörs igen!

Juste, ska prova lägga in en video oxå innan jag loggar ut för idag!!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar